Samo posiadanie strony internetowej to dopiero początek drogi do sukcesu jeżeli chodzi o promocję firmy w Internecie. Projektowanie stron internetowych czy też ich późniejsze wdrażania, to bardzo istotny element działań, jednak nie jedyny. Można bowiem bez trudu wyobrazić sobie taką oto sytuację – nowoczesna, dobrze wyglądająca strona internetowa, owszem pojawia się w naturalnych wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy z branży, jednak zajmuje ona w rankingu bardzo odległe pozycje, przez co zaledwie garstka użytkowników wchodzi na nią w skali miesiąca. Prawdopodobny zysk jest więc na bardzo niskim poziomie.
Warto zastanowić się, co można zrobić w takim przypadku. Jedną z możliwości jest pozycjonowanie stron (Rzeszów to jedno z miast, w którym bez trudu można zamówić taką usługę). Inną możliwością jest inwestycja w kampanię linków sponsorowanych lub też stworzenie kampanii marki w mediach społecznościowych. Wszystkie wymienione możliwości posiadają wiele plusów – trzeba się dobrze zastanowić, która z nich w danym przypadku będzie najbardziej odpowiednia. Ważnym elementem są również sklepy responsywne internetowe strony wyświetlające się prawidłowo na urządzeniach mobilnych.